Scroll down

Branding și Identitate Vizuală

Creație logo / design sigle firme / mărci înregistrate, manual de brand, design de produse și elemente grafice dedicate, pentru firme și branduri de retail.

Identitate vizuala branding Protect adsIdentitate vizuala logo Protect AdsIdentitate vizuala web design Protect ads
Identitate vizuala ambalaj MondisIdentitate vizuala logo MondisIdentitate vizuala Mondis
Branding si logo design MobilierB2BIdentitate vizuala Identitate vizuala Mobilier B2b

Știai că poți influența percepția clienților cu ajutorul designului?

La Acclamé, ne place să ajutăm brandurile să-și creeze o identitate vizuală ce pune în practică o strategie de brand bine gândită, ce comunică valorile și mesajele acestuia. Uită-te la doar câteva dintre lucrurile pe care le vei obține atunci când alegi să-ți construiești brand-ul cu noi.

✓ Logo: un simbol sau un design unic care reprezintă brand-ul și poate fi ușor recunoscut.

✓ Culori: o paletă de culori specifică care poate fi asociată cu brand-ul și utilizată în materialele de marketing.

✓ Tipografie: fonturile care sunt utilizate pentru a transmite tonul și personalitatea brand-ului.Imagini: fotografii sau ilustrații care susțin mesajul brand-ului și îl fac mai memorabil.

✓ Tema grafică: aspectul general al materialelor de marketing, inclusiv a designului site-ului web, a pliantelor și a prezentărilor.

Este important să se asigure coerența și consistența între toate aceste elemente vizuale pentru a crea o imagine puternică și memorabilă a brand-ului.

Obține ofertă de preț

Completează acest formular și te vom contacta în maxim 48 de ore.

Mesaj trimis cu succes! Ne auzim în curând!
Oops! Mesajul nu a putut fi trimis. Dă un refresh și mai încearcă o dată.

Proces de lucru

identitate vizuală

Deoarece una dintre valorile noastre este transparența, dorim ca orice proces să fie clar înca de la început.

Proces identitate vizuala
1

Definirea brandului

Vom desfășura o sesiune de discovery pentru a înțelege brandul, obiectivele și viziunea ta cu privire noua identitate vizuală. Despre ce dorim să discutăm?

Despre companie și obiectivele ei
Scopul, poziționare și obiectivele brand-ului
Arhetip de brand, buyer persona
Produsele brand-ului
Profilul publicului ținta și cerințe
Concurenți

Toate aceste informații vor fi transpune într-un brief, care ne va folosi ca ghid, în procesul de strategie și identitate vizuală.

Research
& Mood board

În perioada următoare vom analiza informațiile primite, competitorii, piața și oportunitățile pe care le oferă și vom crea un mood-board, pentru a vedea dacă traduce vizual strategia propusă și dacă suntem pe aceeași pagină.

După aprobarea acestuia, trecem la designul noii tale identități vizuale.

2
mood board identitate vizuala
proces identitate vizuala
3

Schițe & Rafinare Design

În această etapă, se generează idei și se crează schițe ale elementelor de identitate vizuală, inclusiv logo-ul, culorile și tipografia.

După ce ne asigurăm că propunerile transmit mesajul și personalitatea brand-ului, se refinează și se testează elementele de identitate vizuală, inclusiv logo-ul și paleta de culori, sistemul de fonturi și celelante elemente vizuale.

Implementare

În această etapă, se aplică elementele de identitate vizuală pe toate materialele, oriunde brand-ul intră în contact cu audiența sa. Aici putem include materiale de print, de marketing, paginile de social media, produse și website.

Toate aceste elemente vor fi cuprinse într-un ghid de utilizare, un document de reguli pentru utilizarea identității vizuale a unui brand.

4
manual de brand identitate vizuala
Creatie logoPaleta si sistem de culori identitate vizualaghid de utilizare logo
5

Livrare

La final vei primi toate fișierele în formatele necesare de print și de web.

Ai văzut proiectele de

identitate vizuală?

see all