Logo, manual de brand, paletă culori, fonturi, ilustrații, design de ambalaje, design social media. Vom crea o întreagă librărie de elemente necesare brandului tău pentru a se exprima vizual.
Deși nu poți controla niciodată în totalitate ce simt oamenii despre brand-ul tău, poți influența cu siguranță sentimentele lor cu ajutorul designului. La Acclamé, ne place să ajutăm brandurile să-și creeze o identitate vizuală ce pune în practică o strategie de brand bine gândită, ce comunică valorile și mesajele acestuia. Uită-te la doar câteva dintre lucrurile pe care le vei obține atunci când alegi să-ți construiești brand-ul cu noi.
✓ Logo: un simbol sau un design unic care reprezintă brand-ul și poate fi ușor recunoscut.
✓ Culori: o paletă de culori specifică care poate fi asociată cu brand-ul și utilizată în materialele de marketing.
✓ Tipografie: fonturile care sunt utilizate pentru a transmite tonul și personalitatea brand-ului.Imagini: fotografii sau ilustrații care susțin mesajul brand-ului și îl fac mai memorabil.
✓ Simboluri: elemente vizuale simple, cum ar fi pictograme sau icoane, care pot fi utilizate pentru a transmite un mesaj sau a reprezenta brand-ul.
✓ Designul produselor: aspectul produselor și ambalajelor, inclusiv forma, culoarea și materialele utilizate.
✓ Tema grafică: aspectul general al materialelor de marketing, inclusiv a designului site-ului web, a pliantelor și a prezentărilor.
Este important să se asigure coerența și consistența între toate aceste elemente vizuale pentru a crea o imagine puternică și memorabilă a brand-ului.
Deoarece una dintre valorile noastre este transparența, dorim ca orice proces să fie clar înca de la început.
Vom desfășura o sesiune de discovery pentru a înțelege brandul, obiectivele și viziunea ta cu privire noua identitate vizuală. Despre ce dorim să discutăm?
• Despre companie și obiectivele ei
• Scopul, poziționare și obiectivele brand-ului
• Arhetip de brand, buyer persona
• Produsele brand-ului
• Profilul publicului ținta și cerințe
• Concurenți
Toate aceste informații vor fi transpune într-un brief, care ne va folosi ca ghid, în procesul de strategie și identitate vizuală.
În perioada următoare vom analiza informațiile primite, competitorii, piața și oportunitățile pe care le oferă și vom crea un mood-board, pentru a vedea dacă traduce vizual strategia propusă și dacă suntem pe aceeași pagină.
După aprobarea acestuia, trecem la designul noii tale identități vizuale.
În această etapă, se generează idei și se crează schițe ale elementelor de identitate vizuală, inclusiv logo-ul, culorile și tipografia.
După ce ne asigurăm că propunerile transmit mesajul și personalitatea brand-ului, se refinează și se testează elementele de identitate vizuală, inclusiv logo-ul și paleta de culori, sistemul de fonturi și celelante elemente vizuale.
În această etapă, se aplică elementele de identitate vizuală pe toate materialele, oriunde brand-ul intră în contact cu audiența sa. Aici putem include materiale de print, de marketing, paginile de social media, produse și website.
Toate aceste elemente vor fi cuprinse într-un ghid de utilizare, un document de reguli pentru utilizarea identității vizuale a unui brand.
La final vei primi toate fișierele în formatele necesare de print și de web.