Este foarte de important ca designul ambalajelor produselor să fie aliniat la identitatea vizuală a brandului.

✓ Atrage atenția consumatorilor: Un design de ambalaj atractiv poate atrage atenția consumatorilor și poate face ca produsul să iasă în evidență în rafturile magazinelor.

✓ Creează o identitate de brand puternică: Designul de ambalaj poate ajuta la crearea unei identități de brand puternice și recunoscute, care poate fi recognoscibilă de către consumatori.

✓ Joacă un rol important în diferențierea produselor similare de pe piață

Designul de ambalaj joacă un rol important în ceea ce privește atragerea atenției consumatorilor, comunicarea informațiilor despre produs, crearea unei identități de brand puternice și îmbunătățirea experienței utilizatorului.

Obține ofertă de preț

Completează acest formular și te vom contacta în maxim 48 de ore.

Mesaj trimis cu succes! Ne auzim în curând!
Oops! Mesajul nu a putut fi trimis. Dă un refresh și mai încearcă o dată.

Procesul de lucru

Deoarece una dintre valorile noastre este transparența, dorim ca orice proces să fie clar înca de la început.

1

Definirea brandului

Vom desfășura o sesiune de discovery pentru a înțelege brandul, obiectivele și viziunea ta cu privire noua identitate vizuală. Despre ce dorim să discutăm?

Despre companie și obiectivele ei
Scopul, poziționare și obiectivele brand-ului
Arhetip de brand, buyer persona
Produsele brand-ului
Profilul publicului ținta și cerințe
Concurenți

Toate aceste informații vor fi transpune într-un brief, ce va va conține informații despre caracteristicile produselor, dimensiunile etichetelor sau a ambalajelor și ștanțele de la producător.

Research
& Mood board

În perioada următoare vom analiza informațiile primite, competitorii, piața și oportunitățile pe care le oferă și vom crea un mood-board, pentru a vedea dacă traduce vizual strategia propusă și dacă suntem pe aceeași pagină.

După aprobarea acestuia, trecem la designul noilor tale ambalaje de produse.

2
3

Conceptualizare

În această etapă se generează idei și se crează schițe ale ambalajelor, simulari 3D.

După aprobare de către client, trecem la finalizarea designului, adaugând informațiile finale și obligatorii.

Implementare

Se adaugă informațiile finale pe ambalaje sau pe etichete, pe stanțele primite de la client.

4
5

Livrare

La final vei primi toate fișierele în formatele necesare de print.

Ai văzut proiectele de
design de ambalaj?
see all